onsdag 21 mars 2012

Det finns en anledning...

Jajamensan, det finns en anledning till att jag inte har uppdaterat bloggen på senaste tiden. Jag har varit sjuk, förkyld med feber och hosta. Det är sällan jag blir dålig men denna gång har jag bara sovit, sovit & sovit.

Hundarna har fått ofrivillig vila men sköter sig jättebra, inga protester. Det är skönt annars vet jag inte vad jag hade gjort om de skulle protestera mot långvilan :/
Men nu verkar jag vara på bättringsvägen och skönt är väl det eftersom denna vecka innehåller en massa aktiviteter för min del. Först ut är foderföreläsning på torsdagkväll i Linköping. På lördag ska jag till Hägersten och gå kurs för Eva Bodfäldt i reservation och rädsla för människor, det ska bli jäkligt roligt!
På söndag är det sen start för Blodspår EXTREME som jag håller på min hundskola. Blodspårskurserna är så himla roliga så jag har verkligen längtat tills den skulle starta och nu är det inte långt kvar!

Så man kan säga att nu är jag på gång igen!

Inga kommentarer: