torsdag 5 januari 2012

Domedagen är här!


Idag är det 3 månader sen Sauron opererades för artros i sina tåleder i högertassen. Han blev ordinerad koppelpromenader på max 30 min och rehab. Vi har kört rehab 2 ggr i veckan till en början och sen 1 gång per vecka.
Det har varit en riktig bergochdalbana psykiskt och jag har både våndats och ibland sett ljust på framtiden.
Idag är det då dax att fara till Söderköpings djurklinik för efterkoll utav tassen och som det känns: domedagen är här!

Jag vågar inte hoppas på varken bu eller bä men självklart vill man ju ha goda besked att det ser bra ut och hur man nu ska fortsätta med att förebygga att det återkommer (vilket det med tiden kommer att göra).
Man kan lugnt påstå att jag är nervös!
Idag kommer jag få svar på min oro och det känns faktiskt skönt oavsett resultat, ovissheten är faktiskt mycket värre och det är inte roligt att hela tiden behöva oroa sig för att han ska bli sämre bara för att han var tokig och dan i kopplet på promenaden...nä det ska bli så skönt!

Så håll era tummar & tassar för oss när vi nu beger oss till Söderköping!

Inga kommentarer: