torsdag 15 december 2011

Dogshopoholic = ME!!


Mm...jag vet att jag aldrig kan få nog utav att köpa saker till mina hundar, jag älskar det! Blir alltid så glad när jag får handla något åt dem. Man kan väl säga att de har så det räcker och blir över men jag får aldrig nog!
Idag blev det en tur till Stallmagasinet som ligger straxt utanför Mjölby, de säljer vita tuggben som Sauron älskar, väl där hade de jättefina grisöron som var billiga, 10 st för 70 kr.
Sen tog vi svängen förbi Sharpman med, därute har de tuggben med kycklingfilé på som Sam älskar och han behöver verkligen få tuggmotionen eftersom han inte tuggar på några andra råhudstugg. Därute hade de massor med saker så det blev mera tugg/godis & Sam fick en ny leksak till agilityträningen på lördag, en superrolig orm med pip i...hoppas den är bitvänlig :)
När jag hade betalat så ville jag köpa något nytt till Sauron med (jag har svårt att bara köpa till en utav mina hundar) så det blev en ekorre som man kan fylla med godis. Den ska han få ha i bilen när jag tränar Sam så blir det inte så långtråkigt tills han ska få komma ut och köra lite lydnadsträning!

Jag är nöjd över mina fina "fynd" och ännu gladare är nog hundarna...plånboken min är däremot väldigt ledsen men vad gör väl det, när alla vi andra är så glada?!

Inga kommentarer: