måndag 17 oktober 2011

Min vecka i bilder

Madde och jag tog en loppisrunda där jag köpte dessa små ljuslyktor, söta som få.

Sauron är nyopererad i sin tass, förhoppningsvis kommer han bli problemfri efter detta, men Sauron ser inte så där jätteglad ut.

Min syster brukar alltid tillbringa lite helgtid hos oss och då följer givetvis hennes vovve Zigge med och myser lite med Sam och Sauron, dock har han ett visst behov att "vakta" sina leksaker, som här där han somnat med råttan i munnen.

Vi gick hem till Anna och Zora (Sam & Saurons hundkompis), där vi fikade och Sauron passade på att ligga ute på balkongen i solen, dock passade inte soffan utan vi skulle klämma ner oss i stolen!

Sam har många olika sovstilar, här vilar vi på soffkanten.

Sauron var trött när vi skulle gå ut och fastnade lite mittemellan.

Sam passar på att slappna av på nedvarvningsrundan efter agilityträning.

Japp, det var de bilder jag hade att bjuda på och som vanligt kretsar det mesta i mitt liv kring hundarna men det blev ju i alla fall ett kort utan voffar :)

Inga kommentarer: