fredag 7 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter & nya äventyr!

Hej alla hundmänniskor! Då har vi kommit till ett nytt år igen...hoppas att nyår gick bra för er alla och att hundarna inte blev rädda.
Jag har minsann inte legat på latsidan utan just nu har vi 2 kurser igång och uppbyggandet av butiken fortsätter!
Många gamla och nya kunder har redan varit inne och hälsat på, det uppskattar vi mycket :)

Här om dagen hjälptes jag & sambon till med att få upp butiksskylten, har ju varit lite jobbigt när det har suttit en annan skylt ovanför våran butik. Men nu är äntligen våran på plats & jag måste säga att den blev himla bra :)

Lite uppdateringar på vad som händer den närmsta framtiden för mig & hundarna:

* Privatlektioner i agility hos Barbro med Sam & Sauron
* 1 nybörjarkurs i agility för Barbro med Sauron
* 1 tävlingskurs i agility för Barbro med Sam
* Drag selarna har kommit så nu ska vi dragträna med vovvarna & vänta på att
släden ska bli klar :)
* Jag kommer att gå en Uppfödarutbildning för David Selin i februari.
* Åker till Örebro och håller kurs för muskelhundar i april.

Ja, det och mycket mer kommer mitt egna hundår att innehålla!
Dessutom kommer jag ajälvklart att hålla egna kurser för er med hund, uppdateringar kommer här på bloggen om vad som händer inom kort hos mig på Hundia Hundskola i Mjölby!

Inga kommentarer: