måndag 20 december 2010

Nyhetsbrev Hundia Hundskola Mjölby


Hundia Hundskola i Mjölby vill tacka alla kursdeltagare som medverkat på kurser under året, ni har fått mig att skratta, växa & lära mig mera om det jag älskar! God Jul på er alla!

Ett stort tack till alla som varit medhjälpare & figuranter på mina kurser! Ni har gjort ett exemplariskt jobb och jag är så nöjd med er!

KURSER UNDER 2011
Jag har uppdaterat kursstarter under våren 2011! Ett urval utav kurser kommer här:

* Sök & Spårkurs (En utmärkt julklapp till alla med hund, bara ett tips!)


* Patrullstigskurs, tillsammans med Hundia i Motala


* Bull & Terrier Action, både helg- & veckokurs! För alla er med hundar av
muskelhundstyp & blandningar utav dessa. Otroligt rolig kurs!


* Givetvis kommer vi att ha Valp & Vardagslydnadskurser och vid dåligt väder har vi
tillgång till inomhuslokal :)


* I januari kör vi igång en Klickerkurs inomhus på 3ggr! Ta tillfället i akt och lär
er mer om hur man kan jobba med en klicker! Dessutom är det ju skönt att kunna
träna hunden så den blir trött även på vintern :)


* Den 5 februari (lördag) är det dax för UPPLEVELSEPROMENAD! Jippi! Alla hundars
favorit. Nyfiken? Gå in på hemsidan så hittar ni info om denna roliga upplevelse :)

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR HUNDIA HUNDSKOLA I MJÖLBY!

Kolla gärna på kursutbudet på hemsidan, fler kursstarter kommer upp hela tiden och har ni några förslag på kurser ni vill gå hör av er! Vi tar tacksamt emot tips från er!


Hundia Hundskola
Mia Karlsson
0738-17 55 67
mia@hundia.se
www.hundia.se

Inga kommentarer: