söndag 28 mars 2010

Hundia, hundia, hundia

Veckan som gått har varit fullt ös medvetslös! Hundpromenaden i torsdags fylldes av 22 ekipage...mycket roligt och många trevliga hundar med ägare! Hundpromenaderna verkar bli en stor succe så vi håller tummarna på att vi blir ett stort gäng framöver igen.

Äntligen släpptes då våran alldeles egna hundtidning!!! Gud va kul säger jag bara, Pirre har fixat layouten och den blev väldigt fin, speciellt framsidan som e baksidan på Sauron :)
Vill ni också läsa tidningen? Gå in på: http://www.hundia.se/magazine/ mycket läsvärt.
Nu börjar genast jobbet med nr 2 av tidningen och vi hoppas att vi kommer få in tips på vad ni därute vill läsa om...
Träningen med mina egna hundar fortsätter bra och jag funderar verkligen på att gå en tävlingslydnadskurs med Sauron då han e så duktig och uppmärksam på vad jag begär av honom...vi får se hur det blir. Imorgon blir det iaf ridhusträning igen med Sauron. Har inte riktigt bestämt vad jag ska träna på ännu, det får vi se imorgon bitti.

Ha det så bra alla där ute!

Inga kommentarer: