torsdag 9 februari 2012

Reportage i Östgöta tidningen!

Igår kom repotaget om min blogg ut i Östgöta tidningen. Jag fick förfrågan via facebook om jag skulle kunna vara intresserad utav att vara med i en artikelserie om lokala bloggare. Jag nappade och fick besök av en mycket trevlig reporter vid namn Pernilla Ahlsén.
Reportaget blev jättebra tycker jag, det framgår att jag är utbildad hundinstruktör, att jag älskar hundar (om någon missat det) och varför jag bloggar. Jättekul!

Här har ni en länk som min kollega Pirre Andersson fixat, hon är en hejare på allt som rör datorer och har varit en räddare i nöden många gånger! Hon bygger hemsidor och utför diverse jobb inom data. Läs mer här
Dessutom driver hon Hundia Hundskola i Motala!

Klicka på bilden nedan så får ni läsa mer om mig och min blogg!

Inga kommentarer: