fredag 18 februari 2011

Fix och trix i butiken


Idag bestämde jag mig för att möblera om i min hundbutik. Började med att gå en promenad med vovvarna som sen fick följa med mig till butiken och härja runt lite :) jag började med att byta gardinerna i träningslokalen - det blev superbra!
Efter det började jag med butiken. Jag och Madde hade bestämt oss för att vi ville ha tydliga sektioner med natur tugg, råhudstugg, kex och leksaker, så att det skulle bli tydligare att se vad vi har. Jag började med att ordna in allt i korgar och bestämde mig för vart det skulle stå. Sen kom Madde och hjälpte mig och vi fixade leksakerna & tugget. Måste säga att slutresultatet blev jättebra! Vi jobbar på för att hela tiden utöka sortimentet och nu har vi blivit återförsäljare utav Back on Tracks sortiment! Här kommer lite kort ifrån butiken - de är tagna under tiden då vi möblerade om, så ursäkta röran :)





Inga kommentarer: