måndag 4 oktober 2010

Visste ni att...


Vi har en alldeles egen hundfrisör i Mjölby? Nu slipper ni att åka iväg för att fixa till hunden för i Mjölby finns Carolines Hundfix!
Caroline är diplomerad hundfrisör & har en egen salong belägen på Daghammarsköldsgatan 56 i Mjölby. Det som gör att vi har valt att samarbeta med varandra är för att vi har samma syn på hundar & värderar alla hundar oerhört mycket. Vi älskar våra jobb & vi sätter alltid hundens välmående i centrum.
En viktig del i att åka till frisören med sin hund är att man tittar på hur det ser ut där...är det många hundar? Hur stressigt verkar det vara? Att lämna bort sin hund ska inte vara jobbigt utan man ska känna att här har hunden det jättebra medans den blir ompysslad.

Hos Caroline tar de enbart emot 1 hund åt gången (2 om de är ifrån samma familj) vilket jag värdesätter mycket! Jag tycker att alla hundar ska få den bästa behandlingen han/hon kan få och hos Caroline tar de sig tid med varje hund...ingen stress och mycket omtanke gör att jag tycker att Carolines Hundfix är en superbra salong. Om ni vill ha personlig service där frisören alltid jobbar för hundens bästa & i en lugn och harmonisk miljö ska ni boka in er hund hos Caroline! Ta en titt på hennes hemsida eller slå henne en signal...ni kommer inte att ångra er:)
www.carolineshundfix.com

Bara ett litet tips ifrån mig till alla som vill ha en bra hundfrisör!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Fick som vanligt tårar i ögonen, när du skriver så om mitt Hundfix. Är så glad att jag träffat dej!
Kram bästaste Mia!

Mia Karlsson sa...

Jag är också jätteglad för att jag träffat dig :)

Kram på dig!