tisdag 27 juli 2010

Önskemål!


Har fått en del önskemål om att gå kurs hos mig på Hundia Hundskola i Mjölby på dagtid. Oftast hålls hundkurser på kvällstid då de flesta har slutat jobba men så finns det ju faktiskt en hel skara av hundmänniskor som är daglediga också och visst vore det väl superskoj om vi lyckades köra igång en hundkurs med er på dagtid!!
Men för att kunna göra det behöver vi ju flera som är intresserade av just detta så nu vill jag samla in intresseanmälningar till det. Om ni känner att ni skulle vilja gå hundkurs på dagtid så skulle jag vara tacksam om ni vill skicka iväg ett mail till mig med önskemål om dag & tid och vilken kurs ni skulle vilja gå (OBS! detta är bara en intresseanmälan så den är inte bindande). Sprid gärna detta vidare till alla era hundvänner också!

Mvh Mia Karlsson, Instruktör Hundia Hundskola i Mjölby

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det skulle vara kuligt ! Jag har lite frågor oxå ang. andra kurs starter typ den 9/8 sök/bevakning men du kan vällan hojta till på fejan :0) // Jenny Arnander