fredag 19 mars 2010

Spendera!!


Mmm...hittade ett så super snyggt halsband och koppel till Sauron när jag satt och beställde läderkoppel till butiken. Jag var bara tvungen att ha det trots att jag har flera stycken halsband hemma! Jag älskar att spendera pengar på mina vovvar...det är något av det bästa jag vet..

Förutom halsband & koppel köp har jag bokat in både Sam och Sauron på privatlektioner i agility för Barbro i april och maj. Sen ska Sam gå agility på brukshundsklubben. I slutet av maj åker Lydia och jag förhoppningsvis ner till Alvesta och kör blodspår som berikning en hel helg, denna gång är det Sam som ska få följa med, Sauron och jag var förra året :)
I juni ska Sauron och jag ner till Alvesta igen och gå en helgkurs i Patrullstig, det ska bli så super skoj!! Någon som vill hänga på? Bara att säga till i sådana fall!

Jag längtar verkligen tills kurserna med mina hundar börjar...det är så roligt att jobba med sina hundar och se vad träningen gör både för hunden, människan och relationen, att jag dessutom får lära mig en hel del nya saker är ett stort plus i kanten! Man kan aldrig lära sig för mycket!!

Inga kommentarer: