lördag 13 mars 2010

Offentlig person - Inte alltid en dans på rosor

Att jobba med hundar (eller rättare sagt människor) är väldigt intressant och givande. Men att jobba som jag gör innebär också att man är en offentlig person som måste marknadsföra sig på ett sätt som gynnar alla - både mig och hundägare. Jag är en väldigt glad och positiv människa som vill att alla runt omkring mig ska må bra och trivas i mitt sällskap,...tyvärr är det inte alltid alla som uppskattar allt jobb man faktiskt lägger ner på alla hundägare runt omkring mig.

Men som sagt jag älskar verkligen mitt jobb och det som får mig att vilja fortsätta är alla lyckliga hundägare som hittar en bra relation till sin hund och alla hundar, som är det bästa som finns!
Det är så roligt när folk får upp ögonen för hundträning eller när de bara vill prata en stund i butiken.

Tack till alla hundmänniskor jag har haft på kurs och till alla människor som kommer in i butiken och handlar eller tar en pratstund...det är ni som gör att man vill fortsätta med sitt jobb och det är ni som gör så att man utvecklas inom sitt yrke!!

Inga kommentarer: