fredag 1 januari 2010

Gott Nytt Hundår

Ja då har vi kommit fram till år 2010, detta år kommer att innebära STORA händelser i mitt liv!
Lydia (min supertrevliga & duktiga instruktörselev) ska utbilda sig till hundinstruktör och börja hålla kurser hos mig på Hundia Hundskola i Mjölby, Hundia ska ge ut en egen tidning, massor med nya kurser, jag ska iväg på många jätte intressanta utbildningar...mm
Snacka om att jag har fullt upp men så roligt det ska bli!!

Hoppas att alla era hundar hade det bra över jul och nyår och att era hundar inte blev allt för rädda när det smällde som värst. Min amstaff har reagerat lite på nyår förr men detta år gick allt galant...så skönt!
Jag vet att många hundar lider när det börjar smälla men jag måste ändå säga att det faktiskt har varit mycket lugnare med smällandet detta år än vad det varit förut.

Önskar att ni också får ett händelserikt år & att vi alla vårdar våra relationer till nära och kära!

Inga kommentarer: