onsdag 25 januari 2012

Tre små ord säger så mycket



Inför kommande kamphundskurs som startar i januari bad jag deltagarna att beskriva sina hundar med max tre ord. Jag tänker skriva ut dem här i bloggen för jag tycke att de gjorde det så bra! Dessutom kan man bara genom att läsa deras ord få mycket information om hundarna och ägarna så det var jätteroligt att få alla svar :)

* Pratsam, mysig & livlig
* Gofis, lugn, ängslig & skör (fyra ord men ändå en bra beskrivning)
* Osäker, stark & intresserad
* Lycklig, livlig & fjantig
* Kraftig, busig & social
* Snäll, gosig & speciell

Sist har vi en deltagare som fick mig varm inombords när jag läste hennes 3 ord som skulle beskriva hennes hund:

* MIN BÄSTA VÄN!




Tyckte denna fina bild, som Emmeli Orrefjord har tagit, avspeglar deltagarens fina ord om sin hund...MIN BÄSTA VÄN

Inga kommentarer: